Wat

Een bijzonder merk,
een bijzonder idee.

Als we weten wat je merk bijzonder maakt, mag je ook bijzonder werk verwachten. Een uniek idee dat speciaal voor jou is ontwikkeld en past als een maatpak. Dat idee vertalen we online en offline voor je door in elk middel dat je maar wilt. Een stuk confectie waar je je prettig bij voelt, wat perfect bij je past, wat je merk tot leven brengt en waarmee je het verschil kunt maken in de markt.
Bijzonder werk voor elk bijzonder merk.

Geïntegreerd werken is een must. Consumenten zijn inmiddels altijd online en gaan de dialoog aan via een veelvoud aan kanalen. Die kanalen kun je alleen maar sturen vanuit één bureau. Want iemand moet de touwtjes in handen hebben. Geen enkel bureau kan alles. Maar toch is er de vraag naar geïntegreerde communicatie en design oplossingen. Toen we niets wisten, konden we alles. Toen we alles wisten, nog veel beter!

Onze diensten voor merken die willen groeien

Strategie / Design / Concept / Creatie / Identiteit / Online / Offline

Online: websites, webshops, e-mail marketing, apps, jaarverslagen, nieuwsbrieven, magazines, social media, beeldbewerking, virtual reality, font design, intranet, direct mail.

Offline: magazines, brochures, folders, advertenties, jaarverslagen, huisstijlhandboek, nieuwsbrieven, posters, boeken, verpakkingen, wagenpark, pand en interieur design, info graphics, pictogrammen, product styling, waarde documenten, manuals.

Succesformule

De ooit passieve ontvanger van communicatie is uitgegroeid tot een kritisch en professioneel mediagebruiker. Iemand, die zich zeer selectief openstelt voor communicatie, selectief waarneemt, selectief onthoudt en beschikt over een uitgebreid arsenaal aan filters. Wij hebben de taak door deze filters heen te breken, een merk persoonlijkheid te geven, het product te onderscheiden van alle andere. Hoe? Daarvoor bedenken we concepten.

Packaging design

Wat maakt een verpakking bijzonder? Aan welke voorwaarden moet het voldoen? Een verpakking mag op de juiste wijze opvallend zijn. Het mag de juiste emotie meekrijgen. Er moet een goede balans zijn tussen vertrouwen en verstoren. De richting bepalen we door een goede analyse van wat de inhoud en het merk bijzonder maakt. Wij zorgen er voor dat we iets te vertellen hebben. Ruim 70% van de aankoopbeslissingen wordt genomen in de winkel. De consument maakt in een split second een beslissing. Wij willen graag verrassen met onze concepten en topdesign. Zo verkopen de verpakkingen zichzelf.

Opdrachtgevers

Logo Ardanta

Logo Bataafs Lyceum

Logo Contict

Logo Grimbergen

Logo Grolsch

Logo GCC

Logo Glow

Logo Hanwel

Logo Human United XS

Logo IKT

Logo de Klok

Logo Maison Manon

Logo Meantime Brewery

Logo Morgen

Logo Peroni

Logo Pilsner Urquell

Logo Pure Energie

Logo Praktijk Vermaas

Logo Ricoh

Logo Het Rijk Golfbanen

Logo Het Stedelijk Lyceum

Logo SKE kinderopvang

Logo TechWise Twente

Logo TVM verzekeringen

Logo Universiteit Twente

Logo Wisa

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!